Wednesday, May 5, 2010

54

Aku terbaca entry lama Hidd yang ni Cerita dongeng 1
terfikir
dan terfikir...
hurm.....
Bukan nak pressure hanya terfikir....
haha.

tipu r kalau aku cakap aku takmo kawen.
nak *angguk kepala*
tapi kadang kadang rasa takut *gigit bibir*



dapat ke aku bahagikan masa aku
can I be a good wife and a good mum?
Aku dah puas joli dah puas usung title single ke?
sanggup nak share semua menda dengan orang tu ke?

tapi macam mana nak tau samada kita dah ready?
aku sure tatau la weh.
haha

tapi frankly speaking
since aku start kawan dengan dia
I start thinking more towards the big M word
tamao mainmain
tamao sukasuki
tamao sajasaja isi masa lapang
mao serius

tapi
takut nak cakap kat dia
takut dia freak out
takut dia lari jauhjauh
takut dia pikir
`apelah minah ni kawan baru bape hari/bulan dah cakap pasal big M word`

satu lagi yang aku terbaca kat blog Hidd
"Ayu itu stok untuk buat bini, Kiki untuk geli-geli,"

Lelaki selalu mahu perempuan yang terbaik antara perempuan-perempuan lain. Yang untuk stok bini, dia akan jaga dengan baik. Mahu diusik pun dia sayang. Kalau untuk geli-geli, dicium, dipeluk dan segala. Haih. Selalu juga lelaki punya dua henfon. Satu untuk yang rasmi. Satu ditinggal di ofis untuk gadis-gadis geli.

aku takut orang jadikan aku stok geligeli.
bukan untuk serius.
sebab tu aku susah nak ucapkan katakata sayang.
sebab sayang aku tu sangat mahal.
bukan tuk dibuat main atau dibuat hiasan.

aku terlalu paranoid ke?

entry crap.

***

Daisypath Vacation tickers




p/s; dalam cuak cuak takut takut paranoid paranoid tu,sempat plak excited bilang hari.
No, I am not getting married or engaged dalam masa terdekat ni
jangan buat spekulasi okeh?
Bulan june aku tak balik Mesia nak kawen/enggaged ape nye
Hanya sesuatu yang .....
Ditunggu tunggukan
Ihik *gelak gedik*
Dush *penampar sebijik*

Insya allah everything will goes like what we had planned and of course Allah has planned the very best for everyone.


ala~birthday aku aja la, puas ati?

No comments: