Sunday, September 7, 2008

7 sept

1
already a week back from malaysia...
I felt like I never went back...yalah...with a hell lots of works and exams waiting for me...I felt restless....

2
alhamdulillah....puasa stakat ni ok...I even played dodge ball during hostel match....

3
He already got a new GF....
enuff said....

4
I terwonder lah...nape aku xbanyak sangat pic like others....
xder pose gile2 macam mase kat PPKTJ.....
maybe sbb dak2 kat sini anti aku?

5
bought new kinki kids singles....
so far...I LOVE FUFUFUFU very much...hohoho....
cant wait for their new album..muahahahaha...

6
sorry all sbb I lama x update...
trauma maybe...hehehe
insya allah aku rajin2 kan update sini or yukiD....

7
panas...peluh bertitik2...nak g switch on aircond...n trawih...n tido...
wait2...kena print out presentation for tomorrow..
wish me luck minna!

1 comment:

Anonymous said...

nape derang anti ko? i think you're a nice.

ko still dok hostel ek? dok umah mahal ke?