Sunday, March 15, 2009

Bilik ku di tingkat 3

*a post specially dedicated to Izzatul and Ibu~*
Layan~

behold~
exclusive~
my room~


the pintu.




















my room tag.












bukak pintu,masuk.
these are on your right hand side












and on your left...


















my shoes collection~
dapat kira banyak bape pasang?
ada lagi dalam kotak kasut iya~










tempat kaler2 conteng2 muka.
tempat perasan lawa.
tempat vain~














fave spot.
perfect for dreaming.
day or night.












3/4 from my novels collection
and I am hungry for some moreeee!










my penuh aledi wardrobe
(penuh,yet want some more.)
and my snowboard set
(dah retire dah for a while~)












my beloved Dell printer.














working place~
makan place~
(dating place~hak hak hak)
not forgetting, ni la my mini studio.









my text books~
my notes~
and junks~~














ni aja in my room.
seyes tatau nak tulis apa.
tapi macam ni la rupa bentuk my room yang kecik
well~actually I kinda like my new room.
a lil bit sempit.
but i like the arrangements.
and can you see banyak nya soft toys in my room.
n pink pink pink everywhere~
(ok...entry ni crap.)

anything you wanna know..
just tanya ne~
(macam nape I love pink so much...why there are so many soft toys...etc etc~)

5 comments:

Syazwani 'Aqilah said...

hoho..ibu asked about ur room ka?
hey, pinkish..even pintu pun nak pinkkan .. hailor3x...
but nice one..nakpergi sana......

Cieri said...

@ani
ada a dulu ibu mentioned nak tgk my room.
so here it is~
lol
pintu tingkat 3 mmg sume kaler pink
(trivia-tingkat 2 is blue,1st floor-ground- is purple)
nice right?
datang sini pun bukan ani boleh lepak kat bilik ina pun~

Akimura said...

heeee~~~~ is either bilik ngko besar giler, ataupun bilik ngko semak gire~~

byk giler barang!

Cieri said...

@aki
bilik aku kecik ok.
n yep.brg byk.kang nk buang r.
wek

Cieri said...

*calv,sorry I ter reject your comment.*
calvin has left a new comment on your post "Bilik ku di tingkat 3":

very tidy! lol...

ataupun ko kemas-kemas dulu sblm ambik gambar? xD

@calv
ni pic after I kemas my room lepas pindah bilik maa...
and my room is still as tidy as what is shown in the pics~
-fuh.ecah nye bilik kemas duhh~hahaha