Sunday, September 6, 2009

on being different

hampir semua orang mau jadi lain dari orang lain.
dalam kata lain, jadi special. tak mahu jadi klise.
tak mahu jadi seperti orang lain.
tapi salah kah menjadi diri sendiri walaupun diri sendiri sangat klise?
aku pernah cuba untuk jadi lain dari lain.
try to be different.
but somehow, I dont feel like myself doing all of that.
kalau semua orang jadi different, what is normal then?
aku suka pakai DSLR, but that doesnt mean that I am a gadis urban.
aku suka pakai shawl, just because it is easier to me to handle.
I do wear color contact lens because I like them.
orang nak tiru, tiru la.
tapi aku tak semestinya tukar apa `aku` hanya kerna kata-kata orang kan?
aku tak kisah jadi klise, kerna itu aku.
biar orang kata aku predictable atau bosan atau apa sekali pun.
mungkin pada mulanya it is hard to accept all the harsh words
but in the end, who cares.
orang yang mengatakan semua itu, hanya sedap mulut sukati cakap aja pun.


-aku pun tatau aku membebel apa malam2 buta ni-

banyak yang aku kena updates kan.
being back home to malaysia.
being back to japan.
on meeting people.
concerning me.

insya allah I will take some time and update.
=P
nights babes~
I have to burn some midnight oil. siapa suruh main tak buat kerja~
cau~

No comments: