Wednesday, December 24, 2008

Sedar

Semalam,
Saya tiba-tiba tersedar yang saya ini,
Hanya lah seorang gadis biasa.
Tiada apa yang istimewa tentang saya.
I am not genius,
Or drop dead gorgeous,
Neither the pretty next door girl,
Nor the talented *insert whatever you like*
I am just a mere Malay girl,
Who is lucky enough to get the chance to study abroad.
I am just ordinary girl,
Who easily fall in love,
But not easily fall out of love.
Whatever I said or done,was a cliche.
 
I am just an ordinary girl.
Just a mere girl.
Nothing special about me.
 
 
 
Terima kasih kepada dia. Kalau bukan kerana awak,saya mungkin akan terus dalam penafian.
-aku masih klise kan?-
 
 
 
 
 
 
Cuti musim sejuk bermula semalam. Saya menaip entri ini di dalam bas ke Osaka. Pertama kali saya berjalan tanpa perancangan yang jelas. Kali ini,saya betul-betul serahkan kepada-Nya.
What will be,will be.
=)
Doakan semnga saya akan mendapat sesuatu di penghujung tahun 2008
Sesuatu yang baik harapnya.
insya ALLAH.

No comments: