Wednesday, January 7, 2009

pagi ini...

*buka mata*
*capai handphone*
7.38 am..

...
em...

(class start at 7.35am..kan?)

ARGHHHHH....!!! LEWATTTTTTTT!!
(siapa suruh tidur lepas subuh.)

*lompat dari katil*
(bilik bersepah!!)
*start capai barang sumbat dalam beg*
*lipat futon*
*capai jeans,tshirt,tudung,stokin*
(breakfast kat kelas jela.buat yang penting)
*capai berus gigi dan pencuci muka*
(argh!lupa printout report.and I need to do some grocery)
*berus gigi dengan laju*
-lagu rowcall berkumandang-
-senior jepun lalu-
aik?dia lupa ke hari ni sekolah..?

*sudahkan berus gigi dan basuh muka*
*masuk bilik*
*capai jam*
(7.45am)
hmmmm...
YA ALLAH..!My class start at 8.35am.NOT at 7.35.
*sengih dan capai berus gigi balik*

7 comments:

syaza said...

tu r ak rasa cm cacat sket tu!

Syazwani'Aqilah said...

=D

Cieri said...

@syaza...maa....kess tamau pegi sekolah plus asyik dok pikir `esok mesti lambat` punya pasal

@ani..=P

Unknown said...

hah! lipat futon irane, berus gigi irane ( kumur je, or better bwk brus gigi, time cikgu ajar mintak kuar jap gi toilet ), jimat 8minit

( learnt this from experience )

Cieri said...

@akimura
aku KENA lipat futon.kalau tak kang kena akagami.
errr....xsanggup aku gosok gigi kat kelas...........nak kena basuh muka jugak ape~

foru said...

lawakla ko. mamai pe. asal x ponteng je. aku kalo dh lambat camtu, alamat ponteng kelas jelaaaa hehehe.

akagami ape? denda? wajib ke lipat futon? ko x de ke gamba kat bilik ko?

Cieri said...

@zatul
xbrani aku nak ponteng.plus kalau ponteng nak lepak mana?dalam bilik?muri as aku dok hostel and pagi2 lecturer akan datang cek every single room nak pastikan kitaorg kemas bilik,tutup aircond/heater,dah berambus g kelas etc etc....summore,aku xpernah ponteng kelas lagi.ada sekali aja tu pun sebab aku pegi spital.demam and suspect influenza.

akagami 赤紙=kertas merah..kumpul akagami ni byk2 dapat la denda cuci ofuro sejam ke<-seyes bosan.abes ceruk aku sental.
kat hostel aku wajib lipat leklok.xleh tinggal camtu aja...
gambar bilik?erm..bilik aku always bersepah..so malas nak tangkap pic.