Sunday, November 9, 2008

cinta tiga segi WTF

Tadi masa lompat-lompat blog,aku terbaca satu cerita kat Just Khai
pasal cinta tiga segi.
aku macam ok....WTF sampai nak bunuh-bunuh orang sebab putus cinta.dan orang lain pulak macam kesiankan si pembunuh tu.
ano saa....aku cakap ni mungkin nampak cam kejam..tapi fikirkan lah.
mamat tu bunuh orang ok?
dah bukan jodoh nak buat macam mana.
seminggu sebelum majlis kahwin pun.bukan ke ada orang yang beberapa jam sebelum kahwin diputuskan tunang semua.
fikir dengan logik la.
kalau mamat tu tak bunuh orang(samada bekas kekasih dia ke lelaki yang rembat kekasih dia ke) dia mungkin akan jatuh cinta lagi.
Time Heals.
dia bunuh orang,lepas tu kena tangkap,mati kena gantung.
kalau nak kira memang padan la.
yang bodow sangat tu pehal......
Life memang short...tapi pergi pendekkan lagi pekes....
kalau bawak diri...lepas tu lupa kan semua-semua..insyaAllah dapat cinta lainkan bahagia jugak akhirnya.
yang pergi cari jalan pendek tu,memang bodoh.
heh.
aku tak rasa orang macam ni patut dikesian kan.

3 comments:

dharajuku said...

heehe..yg di salahkan cinta..apeda.. cinta tuh tersgtlah hebat kalau kita tahu kite perlu cinta pada siapa..

huhu~~ xperlu kesiankan die..

Cieri said...
This comment has been removed by the author.
Cieri said...

hahaha~setuju2