Sunday, October 5, 2008

5 Syawal 1429

5 Syawal,pagi.Hujan rintik-rintik.Yuge
Orang tua-tua cakap,kalau masakan anak dara tetiba masin ni,tandanya dia dah nak kahwin.
*blush*

Sorry roti garlic aku termasin. Walaupun bau die sedap,tapi aku termasin. Mesti korang teseksa makan pagi tadi. Gomen!!!! < ( _ _ ) >

-tapi nasi goreng tu sedap kan?-

4 comments:

syaza said...

hakhakhak..tu ko brangan maksudnye! gatal nak kawin~ m(-.-!)m
orang tua-tua kata mimpi kena patuk ular ada orang nk pinang..aku mimpi banyak kali, x d orang pinang pun~

Cieri said...

haha....
aku malu duh...roti y ngn jishin man man nye aku buatg masin....
set aside la kahwin tu.....

Akimura said...

Aku rase cam aku masak tetiap hari cam masin je.... Tapi aku bukan anak dara, so tak kire ek?

Cieri said...

eee....aki~
bluek~~~~~