Thursday, October 9, 2008

multiple tajuk

satu

aku rasa pelik. or kinda `wow` punya perasaan.
nape?
since masuk PPKTJ,people called me Ecah-勝手に決めた。嫌ですけどしょうがない- so skang,dah agak terbiasa ngan nama ecah tu.kadang2 bila orang tanya, sapa aku-dalam phone ke sms ke- I will just answer `ecah` berbanding ngan dulu,aku akan ckap `amalina`
pastu,bila jumpa balik kawan2 mase sekolah rendah and maahad,dorang panggil aku ina.
INA.
or Mek Na.
sampai kadang2,aku konpius...
ada beza ke aku as INA and aku as ECAH?

dua

skang dah AKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aku suka AKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
woot woot!!!!!!!!!!!!!!

tiga
aku terasa nak makan something spicy.berempah.rasa nak makan nasi ngn black pepper.bukan ayam masak black pepper.nasi ngan lada hitam aja.....

empat
bought a new handbag~~~~lepas my old one terputus tali mase kat jusco plak tu.seksa ngn beg xder tali pastu zip pun sama ilang.AAA!!!!!and bought a new pencil case too~hello kitty one-ape motif tulis sume nih?=

lima

tetiba terasa nak makan donut plak.not mister donut but big apples......huuuuuuu

aaa~~~cukup la aku ngarut....aaaaa~~~~~~~~~~~~~~~

6 comments:

calvin said...

my first comment in your new blog?
haha, #2 tu bahaya. nanti kak ulya jeles xD

Cieri said...

wei...
aki=ashraff akhimullah DEWA NAI
aki=AUTUMN la!

Unknown said...

hahahaha~ Aku pun suke Aki juge~ Aku suke musim ini dan aku juge suke diri aku sendiri~ ^_^

Cieri said...

bluek akimura~!perasan!

syaza said...

wait..i tot u privatised ur blog?

Cieri said...

I did.
but then,I un-privatised.
leceh.
g mampus la ngan ape org nak cakap.
aku just control what I write,control the pics...and it will be okay.