Saturday, October 25, 2008

blog

stop sume posts2 jiwang2 dan tak penting.
rini aku nak cerita pasal blog yang aku ada.

aku start kenal dan berjinak-jinak ngan dunia internet ni mase aku umur 11 tahun.mase tu aku main educational games je.

12 tahun.aku start men internet.time tu aku br kenal sailormoon.so aku surf internet carik citer2 asal sailormoon.
dan mase ni jugak aku start chatting kat Yahoo!Chat.

MIRC?aku main MIRC mase aku form 4.before tu xkenal MIRC sbb aku layan Yahoo!chat aje.mase tu jugak aku active kat Circle99.kenal MIRC from dak sekolah aku.mase tu sekolah aku baru buat Cyber Cafe dalam sekolah.so time2 free,aku lepak sana main MIRC.

form 4,aku join unit pertandingan kelab ICT sekolah aku.
banyak masa aku kat bilik kelab,aku start berblog.
blog first aku,kat myspace.
lepas tu....kat xanga
lepastu...kat blogger...
then aku lompat g friendster...
sebab mase tu aku ada prob ngn blogger aku...and terpaksa buat kat friendster.....
lepas tu aku ada buat len gak...
tapi aku dah delete most of them lepas aku buat account blogdrive aku..
aku rasa...y kat blogdrive ni la yang aku betul2 tulis ape yang aku rasa sampai macam2 jadi kat aku.
macam-macam jadi yang menyebabkan aku sorokkan blog aku kejap and bukak blog baru which skang ada lagi.tgu masa nak delete aja.
now,yukidaruma hidup lagi,tpi as photo blog aku je.post lama2 ada je,sayang nak delete post lama2.
skang,aku kat sini
buat ni pun sbb masalah y timbul kat yukidaruma.
actually,aku ada lagi satu account kat wordpress.blog ni,aku tak bgtau sapa kat mana.nama sume,bukan nama aku and nick yang aku pakai kat sana,bukan nick yang biasa aku pakai.aku jarang update sana as kat sana,aku xtulis menda2 mengarut macam aku tulis kat blog2 aku yang len.tapi xder la tulis yang berat2.
kira-kira,aku ada...8blog.yang dah delete...hurm...ada la 2,3...
yang active....sini, sini dan wordpress aku.
=3

1 comment:

Suba said...

u have been tagged;p check out my blog...XD