Sunday, October 5, 2008

Raya di Yuge

Tahun ni,beraya di Yuge lagi.
Jauh la dari Niihama,tapi berbaloi (kot)
Dapat jumpa budak-budak lain,makan-makan (there goes my carefully planned diet) main-main, gelak-gelak.
The foods were great! rendang yang cukup pedas, sambal ikan bilis dan hati masak pedas yang sangat pedas tapi sangat sedap,ketupat,biskut raya, nasi goreng pagi tadi
(except roti garlic terlebih masin-iye aku buat)
DSC_0557

3 dara niihama yang hampir-hampir sesat ke yuge kose.2 orang di diagnosis kekurangan tidur.


DSC_0558

makan-makan sambil kontrol ayu.kotor tudung tu kang nangis aku.


DSC_0595

bergambar


DSC_0618

gadis niihama versi 1-aku dan rehan,bercomel-comelan


DSC_0619

gadis niihama versi 2-aku dan farah,peace~!


DSC_0634

berlagak comel ditengahari 4 syawal (kredit to farah)


DSC_0640

shhhh.......


DSC_0644

aku dan nina~


DSC_0655

girls-berayu-ayuan


DSC_0651

dengan Ila~


DSC_0663

aku lagi-vain~


DSC_0672

pandang sini~


DSC_0613

minna~otsukaresama deshita!

penat tapi seronok.thanks to Yuge.insya allah kita jumpa lagi.
Salam Lebaran 1429H




BTW!Happy Birthday -Hijriah- To ME~~~!
5th syawal 1416

5 comments:

Anonymous said...

Aku sebenarnya anti dengan gambar raya kat mana-mana. Tak tau kenapa. Sebab aku beraya dengan tembok dan jeriji besi. Cemburu ya amat.

Cieri said...

sebab tu aku mintak ko tgk.....
sbb aku tau ko mesti jeles....
hehe~
gomenna!

syaza said...

ak xpuas ati! nape nina nak duk dekat2 ngn madan?
ak tprasan sumtink..sharil ptg rmbt!

Syazwani'Aqilah said...

a want d40 too

Cieri said...

@wani...beli la~

@syaza...saa~
yep.shahril potong rambut.